nedjelja, 13. ožujka 2016.

Žena

Ja želim biti žena
Koja nosi hlače umjesto suknje
Ja želim svojim poljupcem
Ostaviti trag na žrtvi
I nadjačati slabost i suosjećanje
Ja želim biti žena
Koja nosi crno na vjenčanje
Bijelo na sprovod
I nema etiketu
Ja želim biti žena
Čija rika je glasnija od cijelog carstva lavova
I sirena koje ispunjavaju prazninu
Ja želim biti žena
Koja je jaka
                      hrabra
                                   tajnovita
Ja želim biti žena
Zbog koje ti se ledi krv u žilama
Koja oslonac i utočište će ti pružiti
         Ali je ludom nećeš praviti


Ja sam žena
Koja zna voljeti
                      plakati
                                     raniti

Uzdignuti se i sve iskre  i mora rasplamsati

A pri tom umije voljeti i za tebe sve po strani
Ostaviti,ali uspjeti!
}
Srce slomljeno
Masno tijelo
Malena dušo
Nije zaslužila da joj kosti isklešeš,
Ime obrišeš
Sunce pokopaš

Dobrotu oduzmeš!

Ivana Kosorčić

Nema komentara:

Objavi komentar