subota, 19. ožujka 2016.

Pokret




Opet je jesen

Bila je i danas i jučer

Bit će i sutra..

O jeseni,

Ostani zauvijek u meni

Dozvoli mi da te osjetim ponovo,

Dok se budim, dok sanjarim

Dok gledam ovaj svijet sa čežnjom i sjetom

Budi moj nemir jer znaš da drugačije ne umijem..

Ti jeseni, koja me znaš

Isto tako dobro kao i svoje lišće koje puštaš,

A ono tako mirno leti, odlazi, pada

Sreće se sa drugima i ponovo leti

Vjetar ga nosi

Traži nešto

Pronaći neće

Možda i hoće, zašto mu ja sudim...

Možda traži sreću,

Bitan je put, sama se otkriti neće

Zato svako lišće samo na put kreće

I tamo prijatelje svoje sreće

Jer da je samo tako opstat neće..

Ja sam to lišće što samo treperi

Vidi druge, osjeća ih i sreću im želi

Ali opet samo sprema se na put...

Jeseni, tebi se vraćam

Tražim odgovor na to

Šetat ću i lišće će padati opet,

Pa možda i učini neki novi pokret.

Belma Smajić

Nema komentara:

Objavi komentar