ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Gledao sam te u tvojoj tamnici




Gledao sam te u tvojoj tamnici
Sputanu pogledima drugih ljudi
Gledao sam te živu i mrtvu u sanjanjima
I sjećao se dana kad si bila slobodna
Kad si mi govorila da te nemoguće ukrotiti
Da nisi taj tip žene ..
A pogledaj se sada
Lanci teži od tebe same
Pritišću ti vrat
Ispod trepavica opažam ti tužan pogled
Koji vapi
Koji se grči i vrišti
Pun sramote ..
To što si postala
Nije ni kopija, ni blijedi odraz
Onoga što si bila
Moja draga,
Predraga
O, reci mi da to nisi ti
Jer razbit ću sve lance
I sve krvnike ovog svijeta ću razbiti
U želji da te oslobodim tvoga
Nisi stvorena za krletke
Čak ni ja, koji te toliko volim
Ne bih se usudio držati te u njedrima

A netko, nedostojan, odrezao ti je krila


Anamarija Čolak

Nema komentara:

Objavi komentar