srijeda, 16. ožujka 2016.

Slip



Jutra su mi najmrža. Ona svijetla. Puna sunca. Ona u kojima moraš živjeti. Jer svi žive. Svi su sretni. Presretni. Isforsirano sretni. Sretni toliko da pršte heštegovi o sreći. Lupaju ti pleske po licu dok progledaš.
#happiness #happy #joy #happymorning
Pljus! Pljus! Pljus!
A volio sam vidjeti teške poklopce oblaka iznad grada i čekati da padne prva kap na prozorski lim dok se valjam u dimu zapleten u niti tvojih riječi i jutarnje lijeno bunilo.
Volio sam se vući u donjem vešu do kuhinje da napravim kafu. Volio sam da tome prethodi :„Ko će praviti kafu?“ ... „Hajd' ja ću.“ Onda ležim. Čekam da mi se tijelo samo pokrene, da pobijedi moju jutarnju lijenost i otrči samo do kuhinje, a da moj um ostane sklupčan pored tebe, šćućuren u nabore čaršafa.
Onda sam volio fotografisati naše kafe na bijelim plahtama pored naših stopala. Kako glupe fotografije. Sve iste. Sve pune ljubavi. Sve pune crne bez šećera i bijele sa jednom kašičicom. Sve pune velikih i malih stopala i tvog nakita oko članaka koji nikad nisam razumio.
Nisam nikad razumio ni vezanja ljudi. Mislio sam da mi ne trebaju lanci oko tvog struka da bi ostala. Nisam vjerovao ni u tanke niti. Ni potpise na papiru. Ni dogovore o zajedničkoj starosti. Ni ugovore. Vjerovao sam samo u tebe.
I onda si iskliznula. Jedno jutro. Iz ovih čaršafa. Jedno sunčano jutro kad smo baš mislili da izađemo vani i budemo sretni kao svi i malo drugačije od svih.
Samo si skliznula. Bukvalno.
„Ko će praviti kafu?“  „Hajd' ja ću.“, rekla si i sjela na rub kreveta.
I skliznula.
Na pod.
U bunar.
U zemljani bunar.
U dva metra dubine.
Pod nišan.
Pod razoreno srce ispod mojih rebara.
Samo tako.
Iskliznula si.
„Ko će praviti kafu?“ ... „Hajd' ja ću.“
Pitam i kažem. Neće niko odgovoriti. Neće niko doći. Niko će i ostati.

#coffee #black #nosugar #alone #alone #alone

Emina Goletić

Nema komentara:

Objavi komentar