četvrtak, 15. rujna 2016.

Škola kreativnog pisanja Pisac u meni

Škola kreativnog pisanja Pisac u meni

U okviru centra za kulturnu edukaciju: Studio Centar (Timočka 9, Vračar, Beograd) koji je posebno poznat po uspesima glumačkog ansambla, odskora radi i Studio pisanja Pisac u meni. Talentovani osnovci i srednjoškolci koji dobro pišu sastave, pesme, eseje imaće priliku da spisateljske trikove saznaju direktno od mlade autorke Jovane Ristić koja pripada novom talasu realističkog romana ("Devedesete u kraju" i "Znaš ti ko sam ja?" sa kojim je ušla u izbor za Ninovu nagradu). 

Ove sezone, pored zanimljivih, kreativnh vežbi sarađivaće se sa mladim glumcima u smislu pisanja dramskih scena, dijaloga, a pisci će biti angažovani i na pripremi dramske adaptacije"Škola Jasminke Petrović i "Znakova pored puta" Ive Andrića.
Konkretno, spisateljski program vezivaće se za pisanje jedne vrste zajedničkog romana koji će biti prva šansa za mlade talnete da se njihovih ruku delo i objavi.

Septembar je vreme upisa, mada se oni koji žele mogu prijaviti i priključiti bilo kad. Sve informacije i kontakti dostupni su na Fejsbuk stranici https://www.facebook.com/pisacumeni/ 

Nema komentara:

Objavi komentar