srijeda, 7. rujna 2016.

Često sanjam




ČESTO SANJAM
Često sanjam da sam sa tobom
da se u tvom zagrljaju od ljubavi istopim 
govorim o tome sama sa sobom
čežnja me mori, oči ne mogu noću da .sklopim
Često mislim na tebe
kako bi bilo da te se nagledam
kako leptirići u telu lebde,
da se nežnostima silnim predam,
jer sa tobom sve sitnice imaju smisao, vrede...
Fali mi dodori tvojih ruku
poljupci koji čarolijom mame,
oni šalju istu onu poruku
uzdrhtim ko struna, pamet da mi stane...
Ponekad me ta velika ljubav brine,
koliko mi značiš, koliko te volim,
vetrom dozivam tvoje ime
željna da te ugledam dane brojim...
Često sanjam kako ćeš doći,
da nemir duše najzad odagnaš,
samo ti možeš ovom srcu pomoći
malo ljubavi mi treba, htela bih to da znaš...
Često sanjam da sam blizu tebe,
da sanjamo isti san,
čekam te, doći ćeš, tešim sebe
ljubav je ono što imam da ti dam...
Jer šta je život do prolazan san ...
Šolkotović Snežana

Nema komentara:

Objavi komentar