petak, 8. travnja 2016.

Pjesma o Bosni




Hiljadu je samo broj,
ja ću biti vjern građanin tvoj.
One pjesme što vijore,
one hladne rijeke što žubore,
preko zelene i tamne gore,
to je ponos države moje.
Sjeti se rudara koji se znoje,
i hljeb od sedam kora broje.
Srebrenice tužne one,
majke za djecom suze rone.
Pa pusti suzu i ti,
i nemoj tugu kriti.
Okreni se sada,
i pogledaj kišu kako pada,
a u meni se budi svaka nada,
da će u budućnosti biti više rada.
Samo gledaj život koji Bosna nosi,
i time se i ti ponosi.
Bosnom cvijeće divno miriše,
miris trave i kiše,
čuje se i do lijepe Hercegovine,
i do moje Pošiteljske udoline.
I kule iz davnog stoljeća ,
osjete se u mom Cazinu kroz proljeća.
Pa osjeti ih i ti,
i nemoj grub biti,
jer hiljadu godina čeka se još,
i da reprezentacija zabije još koji koš.
Čuj zvuk voza,
i na brdu divokoza.
Dopiru do svakog dijela države moje ,
pa zapjevaj i s nama ti,
jer BiH volimo mi.

Lejla Leto

Nema komentara:

Objavi komentar