nedjelja, 17. travnja 2016.

KAKVA JE LJUBAV



Pitali su ga : A kakva može biti ljubav? Možeš li je pomirisati, dodirnuti, nacrtati? 

Stvarno su vjerovali da nije baš normalan.

Da, mogu-odgovori je on. Nije im htio reći gdje je to naučio, ko mi je to pokazao. Pokazali su mu oni za koje se zalaže život, oni koje nazivaju malim i neznalicama. Zbog toga je volio uparavo Nju, jer je bila ista takva, malaa, bila je kao i oni puna te savršenosti.

Ljubav se može pomirisati-nastavio je da im govori-vi niste imali priliku da vidite i osjetite miris te lelujave kose na vjetru. Nikada niste bili u blizini Ljubavi, zato i ne znate.Pokušao sam da je nacrtam, ali takvo savršenostvo jednom je nacrtao Bog, ja sam samo mogao da ga kopiram, da pokušam da je ovjekovječim, iako je sva u vječnosti. Samo ću vam još reći ko je dodirne bar jednom osjetiće zagrljaj beskraja. Nezamjenjiv je osjećaj osjetiti pore njene kože na svom dlanu, to se pamti vječno.


Takva ..mala,smeđa, sa osmjehom koji obuhvata beskraj.. Takva je da gdje god pogledam vidim samo Nju.. Takva je da sam još uvijek samo njen i biću to dok god to bude potrebano.


Stefan Đurić

Nema komentara:

Objavi komentar