ponedjeljak, 4. travnja 2016.

Gorčina



U predahu života koji me živi
Stisnem tvoje ime
U ćošak svojih usana
I znam:
Da još si tu, u meni,
Duboko u meni,
Kao tumor koji miruje,
Kojeg se pravim da nemam.

Predugo već,
Sve moje ćuteći protestuje Tebe
Želeći da odeš,
Iz ove duše.

Zato te žvačem  I sitnim psovkama,
Gazim I sapirem tuđim tijelima,
Šibam  I meljem kletvama.
I opet ,
Sve gadosti te ne mogu isjeći
Iz moga mesa.

Zato zazivam dušu pjesnika
Jer potrebne su mi one prave riječi
Da napišem pjesmu Tebi Nedostojnom
Naprosto ove moje kao da su sirove I ćoškaste
Strše  I šibaju po mislima
Nezgrapno mi ispadaju iz usta.
I opet,
Dugo I teško ćute o Tebi.

I ne preostaje mi ništa sem da
 Zazivam dušu pjesnika
Molećivo proseći za one prave riječi
Čije oštrice će izrezati moju  bolesnu unutrašnjost
Otrovanu Tobom,
Koji već predugo
Parazitiraš u meni.


Emina Isić

Nema komentara:

Objavi komentar