Ubijena nerazumijevanjem
versifikacije književnosti,
uzet će kuhaču i mijesiti riječi i slova u lonac snova
znajući da će strašni sud debelog profesora
odmahnuti rukom i reći da se ostavi ćorava posla,
poezije, stihova i književnosti. Uspjeh pripada muškom rodu.
uzet će kuhaču i mijesiti riječi i slova u lonac snova
znajući da će strašni sud debelog profesora
odmahnuti rukom i reći da se ostavi ćorava posla,
poezije, stihova i književnosti. Uspjeh pripada muškom rodu.
Isprepadana postporođajnom depresijom asistentice
debelog profesora, ostavit će knjige i zaboraviti
pisanje, jer je život oda strahu i nesigurnosti.
Pokidat će sve ruže pored puta i baciti ih u rijeku
želja, nesigurno čekajući hoće li proći ispod mosta
i naći svoj put u daljem toku. Plašit će se.
U vrtlogu nesigurnosti i želje, čitat će o poetici ruševine
i tražiti svoj izlaz u bezizlaznom konceptu obrazovanja.
Zatvorit će oči i maštati o valceru u kojem riječi
pri pokretu konstruišu pjesmu. Otvorit će oči
i vidjeti tango smrti u kojem strah obuzima poeziju
i guši je. Plešu strast i strah, pa ko pobijedi.
Za poeziju je, ionako, uvijek prekasno.
Merima Handanović
Nema komentara:
Objavi komentar