utorak, 23. veljače 2016.

Često te se sjetim

Često te se sjetim!“ reći ćeš mi
dok ispijamo kavu
nakon obilne večere i nebitnih razgovora
kojima punimo zastrašujući muk
što nas steže
i s gorčinom u prsima
brojimo praznine na zidovima
u traženju zaklona od svijeta i istine
dobivajući se tek
iskrom na rubovima očiju
sramežljivo i nevino
kao da smo opet djeca.
I sjedit ću ogoljela
beživotno promatrajući kako se
potpuno sukobljen sa stvarnošću
zabijaš u mramorne spomenike
i lomiš ih po navici
pa prekopavajući prastaru grobnicu
nervozno
tražiš
izgrebano obličje,
mrtvački zadah ili
barem jedan trag
nečega što odavno već ne misli, ne osjeća i ne govori
i dobro mu je tako.
Napokon, ti si samo lebdeći u svom svijetu
smetnuo s uma
da nisi gospodar podzemlja,
a ja nisam Perzefona
u istoimenom komadu
jer oboje prešutno razumijemo
između tišine i nelagode
kako smo odavno već teatar
u kojem si ti mali bog,
a ja tvoja lutka na koncima
pa se igraš do besvijesti
i priređuješ spektakle
za razdraganu nepostojeću publiku
i svoje osobno zadovoljstvo
stoga ćeš po navici
razmaženo tražiti razumijevanje
toplom majicom,
koljenima,
kariranim stolnjakom,
sklopljenim Dürerovim rukama
i restoranom na rubu grada,
a ja gledat ću
kroz staklena vrata
na drugu stranu ulice
umorna,
umorna,
umorna.
...
„Često te se sjetim!“ reći ćeš mi
kršten lažima
i otići ću poput ratnice
što je upravo presudila nedorasloj djevojčici,
lutki
i teatru
presudivši tako samoj sebi,
rađajući se nanovo iz crvenila,
izlijevajući krv izgubljene borbe
na pločnik
ne osjećajući ništa
doli vjetra što puše kroz čitavo biće.

Matea Andrić


Nema komentara:

Objavi komentar