četvrtak, 25. veljače 2016.

Milica Žakula


Dobar dan, dragi ljubitelji pisane riječi! Budući da se danas prvi put javljam i šaljem jednu svoju pjesmu, napisat ću i nekoliko riječi o sebi. Ne znam očekuje li se u tome ona "klasična" biografija, ali meni je to previše suhoparno. U stilu - rođena sam tu i tu, školovala se tu i tu, a živim tu i tu... Ako netko bude želio o meni saznati više, rado ću reći. Ali ovdje sada mislim da je najvažnije to da volim pisati. Volim i čitati, a uz svoju struku i prevodim, mada mislim da to ovog trenutka i nije važno. Kad ne radim i nisam u svakodnevnim obvezama i poslovima,sva sam u pisanju, čitanju i glazbi. I mislim da je ovdje većina vas mlađa od mene, ali budući da mi je rečeno da godine nemaju veze, uključila sam se. Konačno, važno je kakvi smo duhom, zar ne?

Nema komentara:

Objavi komentar