subota, 20. veljače 2016.

Selma Žetica





Selma Žetica, rođena 02.01.2000. godine u Mostaru. Završila osnovnu školu "Gnojnice", te sam nastavila pohađati Srednju medicinsku školu u Mostaru. Osnovna ambicija u srednjoj školi mi je da postanem pisac, te dobar govornik i književnik. Oduvijek sam kroz svoje priče željela stvarati neke nove svjetove u kojima je sve bolje i ljepše. U današnjem vremenu, volim njegovati pisanu riječ, koja se baš i ne cijeni. U 2015. godini, osvojila sam tri nagrade, te me je to još više motivisalo i podstaklo da pišem. Uživam tako provodeći vrijeme, uz knjige i radove. Volim da ljude navodim na razmišljanje i dodatno razumijevanje života. Veliko mi je zadovoljstvo učestvovati na raznim takmičenjima i biti dio tima mladih književnika.

Nema komentara:

Objavi komentar