nedjelja, 28. veljače 2016.

Lana Sučec



Zovem se Lana Sučec. Rođena sam 10.6.1998. u Sisku.

Već kao mala jako sam voljela crtati i pisati iskrivljena slova koja su se polako pretvarala u riječi... Puno riječi... Rečenice. Poeziju sam počela pisati u 4. razredu osnovne škole, a moja prva "pobjednička" pjesma na Lidranu bila je "Suza jesenskog oblaka". Kasnije "Poštar jeseni" (6.r.), "Snježni dijamanti"(7.r.), "Vatra za večer" (8.r.). Vremenom sam prelazila na ozbiljniju tematiku, potaknuta nezaboravnim trenutcima. Ljeti obožavam veslati i razmišljati o novim stihovima. Tako sam napisala pjesmu "Nedovršeni zaveslaj". Svoju poeziju volim dijeliti s drugima te sam u 7. razredu osnovne poslala svoje pjesme na "Goranovo proljeće" i osvojila 2. nagradu. Prošle godine, u 2. razredu srednje škole ponovno sam dobila 2. nagradu "Goranovog proljeća". Tematika mi je širokog spektra.

Nema komentara:

Objavi komentar