srijeda, 2. studenoga 2016.

Zrno otrova




Zrno otrova
Besane noći su na repertoaru
Ovih dana i sove su klonule
Na krovovima starih kuća
Naviko sam se već se i sramim
Te rupe zvane kolotečina
U koju upadnemo manje više svi
U predvorju podsvjesti
Svako veče planduju,neke prilike 
I neprilike,djela i nedjela
Nedovršena,al smišljena
Bez šminke i rumenila
Da se ostvare,život osvježe
Nečim novim u ovom bunilu
Pa hrane jedni druge najslađim
Kolačima iz moje kuhinje
Još samo da...
Pokupim zadnje zrno otrova
Skupim dva tri razloga 
Onako muški da se ubijem
Od ponosa i prezira
Prema svome drugom Ja
Da ne padnem s nogu
Dižem srednji prst na lijevoj ruci
Moj život,moja pravila
Ej,ono što boli proći će
Vedrinom obasjavam sad sve
I u prekrasan cvijet niče
Zrno otrova..

Petar Chernov



Nema komentara:

Objavi komentar