četvrtak, 24. studenoga 2016.

Leptirica



Leptirica

Kažu ljudi u strahu su velike oči
Al ima nešto i drhtavim usnama
To znak je nervoze,nema veze sa strahom
Braća su samo po krvi i ništa više
Kad jezik ti se zaplete,od jedne čašice
Gorke rakije ili tko zna šta ti je
Djeluješ nedužno kada stidiš se
Voliš me...
Gledam tvoja krila
Kad me jutrom dočekaš
Tu si,nestvarno samo moja
Leptrica,što je preživjela sjaj
Lampe neonske,spasio sam te
Od smrti sigurne,a i svoje
Privatne samoće,sad ovdje si da
Voliš me onako dječji neiskvareno
Al šutiš ....
Njeguješ te naše insekte u stomaku
Još ih hraniš poljupcima medenim
Nikome ne daš me bez borbe
Otkida se pero sa krila ljubomore
Tako to ide,kada voli se
Ne bunim se...
Spavam tu uz tebe negdje
U zapećku svoje duše,čuvaš me
Kako da zadržimo jutro da traje cijeli dan
Uzima se sve zdravo za gotovo
Sitnice su jedino za ljubav gorivo
To smo samo mi,trenutačno
Voliš me,volim te,šutimo,ne bunim se.


Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar