utorak, 15. studenoga 2016.

Po popucalom staklu




Po popucalom staklu

Otpusno pismo su mi dali
Sa odjela izgubljenih slučajeva
Udomaćio sam se,uozbiljio sam se
Pa mi teško pada povratak među žive
Hodam po popucalom staklu bos
Hodnikom koji vodi do vanjskog svijeta
Čudni su putevi do zbilje i stvarnosti
Ispoštujte me do kraja,još sam vaš
Debelokošci ne krvare lako
Kura dobrih lijekova za loše dane
Pomaže mi da prijeđem turbulencije
Promašenih ljubavi i praznih nadanja
Svi smo ih imali,zar ne?
Zadovoljio sam vaše kriterije
Gospodo doktori iz glume imam odličan
Očišćen do kosti i spreman
Gdje da se potpišem pa izlazim van
Na svim jezicima ime isto mi se piše
Po popucalom staklu koračam bos 
Poluispranog mozga i naramak vjere
Dali ste mi da se snađem dok ne siđem
Među normalne ljude se resetiram
Onda bit ću isti ko i svi...
Dobar posao ste napravili za malo
Vremena i radnih sati utrošenih
Kad se zbroji sve,hrpa emotivnog otpada
Bio sam vaša najjača oklada
Popucalo staklo i širom vrata otvorena
Sad idem,čeka me grad praznih sjena


Petar Chernov


Nema komentara:

Objavi komentar