četvrtak, 13. listopada 2016.

Želim...


 Želim...
(Moj glas za ljudska prava i mir) 


  Ja bih željela da nema korupcije, nasilja, zlostavljanja, ubistva, progonjenja, gladi, siromaštva...
   Moja najveća želja je da nikad i nigdje ne bude rata. Nepravde je, nažalost, najviše. Tako bih voljela da se iskorijeni sve što je loše. Voljela bih da sva djeca svijeta budu sretna. Željela bih da svi ljudi svijeta imaju miran san, da ne budu izloženi nasilju u bilo kojem pogledu. Voljela bih da svi imaju jednaka prava; da se školuju, da postanu čestiti, fini i pošteni ljudi.
   Svi trebaju slobodu i mir, da sretno žive i rade u svojoj zemlji, da ne moraju tražiti hljeba (posla) u tuđem svijetu. A najviše bih voljela da uvijek pobijedi pravda, istina i razumijevanje među ljudima. Jedino je to ispravan život.
   Kad bi se moje želje ispunile, ne bi bilo nepravde, ne bi bilo ratova, ne bi bilo gladi, ne bi bilo siromašnih, ne bi bilo ni bolesnih i sva djeca svijeta bi sretna bila.

Erna Muslić 
JU OŠ ''Vražići''


Tekst je nastao u sklopu konkursa "Moj glas za ljudska prava i mir"  koji  implementira  Mreža za izgradnju mira.
                                                                   

Nema komentara:

Objavi komentar