ponedjeljak, 10. listopada 2016.

Čahura



Čahura
Tragovi guma na zaboravljenom putu
Bijelom i prašnjavom leži moja čahura
Nisi ni zakočila kad si me presjekla
Prozirno me ubijaš,ali boli zapravo
Meka si srca i uviđavna skroz
Znao sam da ćeš me poštediti
Nisi ti jedna od tih,nećeš me povrijediti
Moram se roditi ponovo 
U 32-oj,ni sad nije prekasno
Da budem tuđi konačno
Otuširaj se nakon svega
Mjesto vode pusti mlaz kajanja
Jer teško puštam ono što me ubija
Žila kucavica radi još na meti bluda
Obriši mi usne da musav nisam
Od pepela tvoga sa tijela pokore
Neke se boli nikada ne prebole
Neke se sreće nikad ne usreće
Udišem zadnje trenutke ovog svitanja
Bogom danog,rodit ću se ponovo
U nekom drugom biću željnog ljubavi
Pod maletom od valova silnih strasti
Poginut ću nečasno i glasno

Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar