utorak, 11. listopada 2016.

Naučite nas da stvaramo



Naučite nas da stvaramo 

(Moj glas za ljudska prava i mir)

Svako jutro da me obasja toplina mira,
To, moje je pravo.

Pogledom tražim druga i njegovo ime važno nije,
Da je ČOVJEK, bitno mi je.

Moje pravo je da IME MOJE ni pogledom ne dotakne niko,
I TVOJE da ostane, časno, netaknuto, IME.

Pravo je  i da učim, mislim, i da stvaram, kao i svako dijete u svijetu.
I niko da ne ometa me.
Knjiga na dohvat ruke da mi bude.
Imam pravo znati ZNANJE korisno vremenu koje živimo.
Ono od nekad, prošlost neka bude, bolje da po strani ostavimo...
Ne želim učiti nebitno, tratiti vrijeme, krasti sekunde, minute i sate, od SEBE.
Želim STVARATI  NOVO i radi tebe, i radi mene,
I za one sutra.
Naučite nas kako da ZNANJEM STVARAMO!
Neka nam priroda knjiga bude, ne opterećujte nebitnim djecu, te male ljude!

Moje pravo je,
I da me shvate kao biće koje ima svoje zebnje, kušnje i svoje ljepote.
Ja nisam ni drugi, ni treći, ni isti, ja sam JA.
O svijete, shvati i onog drugog, i onog trećeg, i mene.
Priđi nam, omiriši našu ljepotu, ne ustručavaj se otkriti našu DOBROTU.
U mirisu naše LJEPOTE izgradi pravednije sutra,
Mirnija jutra.
Očima našim pogledaj svijet, pravednije biće jutro,
Mirisniji biće cvijet.

Prepoznaj nas, ne sakrivaj svoje  krilo, osjeti naše bilo.
Pruži nam ruku, ne okreći glavu,
Utočište naše budi, bićemo bolji ljudi.


Pričali su mi rat šta je. Znam, u trenu nestane sve!
Teško breme tog krvavog vihora, s lica Zemlje,
Nestati mora!

Sva tužna srca majki pjesmom i molitvom,svijete, razgali,
u ratovima, zaradi tamo nekih ciljeva, nevini životi su pali.

Pitam se svijete,
Od ŽIVOTA DJEČIJEG vrijednije šta je?
Kakva bogatstva, kakve međe?
Šta je od malog srca preće?


O bože, MIR nam podari.

Dižem glas!
Da se vedriji rađamo.
Da se otkucaji srca i dalje glasno čuju, i da srca u ljubavi druguju.
Da koraci naši slobodom zvone.
Da znanjem vrijeme pratimo.

I naučite nas, novo da STVARAMO!

Eman Habota 

Tekst je nastao u sklopu konkursa "Moj glas za ljudska prava i mir"  koji  implementira  Mreža za izgradnju mira.                                    

Nema komentara:

Objavi komentar