ponedjeljak, 24. listopada 2016.

Sanjala sam kako te ljubim



Sanjala sam kako te ljubim

Sanjala sam kako te ljubim
kako žar očiju bukti kroz tamnu noć,
borila sam se da se iz sna ne probudim,
prijao mi je svaki dodir tvoj
kao da nadamnom ima magičnu moć...
Sanjala sam kako me grliš
kako me ugnježdenu u tvom naručju
sreća ispunjava ,
kako u mislima našoj zvezdi hrliš,
a vetar mirisom poljskog cveća
svaki trenutak nadahnućem dočarava...
Sanjala sam kako me strasna želja obuzima
i dušu plima ljubavnim plamom plavi,
nisam znala da toliko osećanja u meni ima
da si inspiracija života,
u kojoj sve sa tobom ima smisla,
u snu i na javi...
Sanjala sam tvoje ruke
koje se kao grane povijaju oko mog tela
kao da ga od nepoznatog brane,
dodiri su bili neme poruke
mojih sanja vrela...
Molila sam se da zora još ne svane...
i vreme za nas stane...
Sanjala sam te da si mi u svemu blizak,
da si ogledalo duše moje,
jedan poljubac je bio dovoljan znak
da se ostali više ne broje...

Snežana Šolkotović

Nema komentara:

Objavi komentar