utorak, 25. listopada 2016.

Hana Efendić -NIA




Pozdrav,zovem se Hana Efendic.Imam 17 god.i rodjena sam u Dablinu,roditelji su mi iz Sarajeva i puno godina se bavim pisanjem. Moji radovi ukljucuju kratke price,poeziju i razne pjesme, Jedna od njih je pobijedila nagradu na lokalnom tamicenju. Knjige me cine sretnom kao i citanje..Clan sam kluba pisaca, 'Virgina House Writers'. Inace student sam prve godine ekonomskih nauka.biznisa i politike. Imam svoj blog na weebliju.


Nedavno sam napisala knjigu zvana NIA, koja opisuje zivot mlade djevojke u Dablinu i problemima u kuci i skoli kao i njenoj borbi da ih rjesi i prevazidje. Nia ima veliku zelju da nadje svoju srecu i ako to ne izgleda nimalo lahko,jer njena mama je alkoholicar a profesori nemaju nimalo razumjevanja za njen polozaj i probleme koje je stalno prate. Dobila sam do sada puno pozitivnih komentara i voljela bih da vise ljudi procitaju Niu a pogotovo bosanski narod.



Nema komentara:

Objavi komentar