srijeda, 5. listopada 2016.

Nedodirljiva



Nedodirljiva
Igram se sa stvarnosti i maštom
Zato ne pijem neparnim danima
Iz tvoga pupka životne sokove
Ostalim danima si moja
Zalijevam jarku želju da ne uvene
Nedodirljivu tebe teško je sabiti
U jedan krevet posut ružama
Popucale su nam kapilare sjećanja
Neuronima stavljam rampu jer
Odnijela je poljubac u prazno prva mećava
Ne sjećam se svake radnje prošlih dana
I bijele vrane jednom zavole one crne
Nedodirljiva si i nebeskom svodu nedokučiva
Dolazi na vidjelo svaka nit moje savjesti
Kad sam zapao pred vratima tvog stana
Pas pokisli od kiša suza i žalovanja
Onog bečkog dječaka nema više
Majko,odaj mu komemoraciju
Izleglo se nešto strano,neviđeno
Uništila me,savela me na jednu
Sintaksu bez rješenja
Nedodirljiva tvoja crta naravi
Idemo tako u nedogled
Mogu i bez šlaga na torti
Potrošio sam ga na tebe
Zasladim te po željama
Valjajući se po tuđim posteljama
Nije bitno što nisi prava ti 
Nije bitno što mi za vratom dahće
Prijeka potreba za tobom nedodirljiva

Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar