srijeda, 26. listopada 2016.

I ja sam za mir



I ja sam za mir

Nije rat, ono za čim čeznem
Da nekom brat, nekom otac strada
Ponekad dok razmišljam, sjednem.
Da li je naša krv vrijedna jednog grada?
Nije rat, ono što bih htjela da me budi.
Da se nebo smrkne i umrtve ljudi.
Da se puške nose umjesto šešira
Ljudi moji, ja bih htjela samo malo više mira.
Sjenka crna tinte razlivene 
obliva nam ponos otadžbine neke
Ako jednom pitate mene, 
isto je čovijek i onaj iz Jerusalima i iz Meke.
I ne kidišite na one koji vas gone
da srca svoja dajete u vjetar.
Već im molitvu čitajte iznad ikone.
Ko zna zbog čega su oni postali ne par.
Nije rat, 
to zbog čega pjesma teče
Oca nemam, al' brata neću dat'
Šta od njega da mi bude preče?
Ko će sutra da mi popravi bravu?
Vaše uglancane fotelje će da ćute.
Ko će da lomi kolač za krsnu slavu?
Da nam ubijate potomke, da vam ljubimo skute?
Nemam ništa protiv rata,
ni rat protiv mene
Al' ne dam svog brata
za te livade zelene.
Ne dam za ognjište
Ne dam za šume, pašnjake
Ne dam za vaše nove stolice
vama što sami sebi praštate.
Nisam protiv rata, 
ali za mir jesam
Da sutra mogu otvoriti vrata
i čovijeku koji je bijesan
Nisam protiv ničeg
al' za ljubav ustajem
Ne može iz puške život da niče
za taj čin žrtvu ne dajem.

I ne budite ludi!!
Zaboga, ljudi! 
Vrijedi li zaista život dati
za komad zemlje po kojoj ćemo svi hodati?
Zemlja jeste naša mati.
Ali zapamtite, majka je i onog koga ćeš ubijati.

Svetlana Pejić

1 komentar:

  1. Titanium Tent stakes - Tiperi, Italy - TITIAN ART
    TIPO TENT STRIKES - Titanium TENT babyliss pro titanium hair dryer STRIKES - TITIAN ART - TITIAN ART - TITIAN ART - TITIAN ART titanium symbol - TITIAN ART pure titanium earrings - TITIAN ART - titanium white dominus TITIAN ART - titan metal TITIAN ART - TITIAN ART - TITIAN ART

    OdgovoriIzbriši