ponedjeljak, 9. svibnja 2016.

SREĆA U NESREĆI


Posrćem i lagano teturam
Dah mi krade prijateljica tuga
Zar je to najbolje što možeš?
Umorio sam se da idem protiv vjetrenjača
Grliš me onako kao najboljeg druga...
Razočarala si me..slabiš sa godinama
A nekad smo divlje ljubav vodili
Tih je mjeseci i sati gorio i led u čaši
U ime starih vremena,mogli bi ponoviti...
Da sam onaj isti dječak ja....
Da si ista mučiteljica ti.....
Stisak ti je slab,od tebe jači sam
Razočarao sam te,to mi je hobi
Moj blagoslov i moje prokletstvo
Moj prvi grijeh i moja nevinost
Glavom o zid opet lupam
Nisam sve što bi trebalo biti
Ostavila si me jednom
Opet ćeš me ostaviti,ne žalim se
Uspomena od tebe..samo Judin poljubac
Bez jezika zmijskog,samo zuba otisak
Izblijedit će kroz koji dan
Pišem jedno,pamtim drugo puta dva
Sreća u nesreći je što na sve spreman sam
Unaprijed znam kako film završava
Širim crna krila sa bijelim šarama
Ne boj se,to nije poklon tvoj
Sve to dugujem njoj,znaš ti kome....
Nisi se istrošila da me nagradiš
Za vjernost bez smisla i pameti
Na popustu mi prodaješ samo poraze
Sve što sam stekao,sve što ti nisam rekao
Sve to dugujem njoj,na drugoj liniji
Zove me,odlazi....sreća u tvojoj nesreći
Packa na licu,šamar tvome osmijehu

Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar