četvrtak, 5. svibnja 2016.

Limb

Vidio sam te u Limbu 
Kako sjediš na ljuljački od cvijeća
Sve je bijelo,nevino i bezlično
Samo si ti jedini stanovnik tog kvarta

Vidio sam te ispred ogledala
Kako se šminkaš za godišnjicu mature
Najljepša si naravno,koja bi druga mogla
Stati uz tebe i tvoju ljepotu
Takva napola umire samo jednom u životu

Vidio sam te u Limbu
Kad sam se vraćao iz druge smjene
Radim u rudniku čuda i neostvarenih želja
Kako pomažeš ljudima da zabace mreže
Obratno od oseke,obratno od plime
Prema gore,prema zvijezdama

Vidio sam te u Limbu
Kako se spremaš za spavanje
Prozirna spavaćica od paukove mreže
Ispletena od najfinijih niti
Ocrtava ti obrise tijela
Nisi još spremna za put do Raja
Vrati se na Zemlju,ne dam te samo tako
Jer moje si blago.....

Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar