srijeda, 25. svibnja 2016.

Metrlo bola (bang 2)



Zadnja osoba sam u metrou bola
Krcat je danju tijelima,noću lebde duše prognane
Jedan,dva,tri..BANG i tu sam na peronu zla
Nisi me ubila,ne veseli se prerano
Samo si mi ego podigla na još viši nivo
Još jednom da nazovem,moje neodoljivo
Pobjegao mi je vlak,nema ništa do jutra
Da si me bar ranila par minuta ranije
Stigao bi točno u pogrešno vrijeme
Da ti vratim što te sljeduje po zakonu
Taktički kako samo ja znam
Izvukla si se za dlaku,al ne odustajem....
Igram šah sa crno-bijelim figurama
Protiv sebe samoga,dostojan je protivnik
O glavi ti se radi,da zamijenimo mjesta
U metrou bola,bit ćeš pojava česta
Junak si onda kada pobijediš u sebi ono najgore
Šah-mat,pojeo sam ti kraljicu druže...
Ne zahvaljuj unaprijed,to mi dužnost bila
Druga su pravila,dok držim čvrsto kormila
U šta si gledao,svjetla zadnjega vagona?
Sve je sjelo na svoje mjesto konačno
Sada ti malo šetaj gola kroz metro bola

Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar