srijeda, 22. lipnja 2016.

Crna kutija



Na svojoj koži osjetit ćeš
Koliki nosim teret ljubavi
Neuništiva je poput mene
Kada patim,bol dijelim sa tobom
Kad volim,ljubav dijelim sa svima
To je cijena koju plaćam nervima

Za tebe dižem se i padam
Kao feniks iz pepela
Samo me na reset stavi
Na start idu sve,moje loše navike
Samo ljubav prema tebi,ono najgore
Crna kutija ostaje..sreća tvoja

Ne pitaj me otkuda mi modrice
Svuda po tijelu male izdajice
Tako je to kad se u tridestima
Pokušaš sam preodgojiti
Ali iz glave mi ne ideš
Udomaćila si se za sve pare

Štipam se danju jer noću ne spavam
Kada spavam samo tebe sanjam
Noćna mora ispadne iz svega
Priča tipična,svakom se događa
Gle čuda,nema te kad oči otvorim
Ništa novo,naviko sam se

Dalek je put od snova do stvarnosti
Previše je barikada i potonulih lađa
Ovako ostajem sam,ja i moja crna kutija
Ljubav prema tebi,neuništiva

Perica Šlat 

Nema komentara:

Objavi komentar