srijeda, 20. srpnja 2016.

Što ću ti ja?


Što ću ti ja,vučem nevolje u vreći
Kradem ti osmijehe i poglede
Prodajem i bacam ih u bescjenje
Teške vrućine,još teže hladnoće
Za mene su klime prirodne
Istopila bi se,anđele
Pod mojim prstima
Takve robote stavljaju sa strane
Nisi nusproizvod u škartnoj
Kutiji sa strane,roba s greškom
Što ću ti ja,ne pašemo udvoje
Što ću ti ja,iskvarenog srca
Samo sam zločesti klaun
Što radi spačke na svakom koraku
Skenirano provjereno dinamitne
Bacam bombe ljubavne
Nemoj da te pogode
Peru me na mahove pljuskovi tuge
Što ću ti ja,kada počne mećava
Tri se dana sušim na zubatome Suncu
Sabirući sve osvojene medalje
Ženskih srdaca,moje seksi jedinice
Uplakane ruke oko vrata
Jer više vratiti se neću
Kad te budu zvale pijane
U dva a ti snena i bunovna
Onda mi se javi Trnoružice
Što ću ti ja,ima ko da te pokrije
O meni ne znaš apsolutno ništa
O sebi znam tek da se ne prepadnem
Svaka nova zvonjava alarma
Novo mi je upoznavanje
A sad da odradim,po mojemu
Još jedno dosadno buđenje....

Petar Chernov

Nema komentara:

Objavi komentar